16 Ekim 2010 Cumartesi

Sağlık Sorunları Nedeniyle 1 Hafta Kadar Yokum


Bugün sağlık sorunları nedeniyle İstanbul'a gidiyorum. Çenemdeki ben.den ufak bir parça alınıp biopsi yapılacak sanırım, tam olarak bende bilemiyorum, doğrusunu dr. gidince öğrenmiş olacağım. Umarım her hangi bir aksilik çıkmaz... İnsan sonucunu bilmediği şeyden daha fazla korkuyor.

Neyse karamsar moda girmeyeyim diyerek (aslında daha fazla şey yazmak istiyorum) 1 hafta kadar bloğuma uğrayamayacağımı yazmak istedim. Ama yazın olduğu gibi boş kalmasın diyerek otomatik yayınlanacak üç tane post hazırladım. Konuların hepsinin saatini 10:00 olarak şekilde yayınladım. Bugün için kitap özeti, ayın 18.inde basit kolye yapımı ve 23.inde fularlarla ilgili yazı... Arada İstanbul'dayken net.e girip ses veririm :))

Şimdilik benden bu kadar 1 saat sonra yola çıkmış olacağız...
Herkese güzel ve sağlıklı günler diliyorum...

9 yorum:

  1. geçmiş olsun..olumlu düşün..biopsi sonucu temiz çıkar inşallah..sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun canım ama ben emınım kı bırsey çıkmayacak :)) gerçekten rahat ol ve düşünme istanbula geldın ve evıne dondun ve zaten bırseyy cıkmayacgını bılıyordun ;)

    İstanbula gelmişken biraz kapalıçarşıda alışveriş de yaparsın :))

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. GEÇMİŞ OLSUN İYİ HABERLER BEKLİYORUZ..

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun, sağlıkla geri dön inşallah...

    YanıtlaSil
  5. Sağlıkla dönersin inşallah!Şimdiden geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  6. canım inş hayırlı haberlerle dönersiniz hemencecik

    YanıtlaSil
  7. geçmiş olsun iyi haberlerle dönersin imşalah

    YanıtlaSil
  8. umarım önemli birşey çıkmaz, kendine iyi bak ;D

    YanıtlaSil
  9. Canımm umarım bi sorun çıkmaz.

    YanıtlaSil