29 Aralık 2010 Çarşamba

2010 Lise ve Önlisans KPSS Sonuçları Açıklandı



Herkesin merakla beklediği sonuçlar en sonunda açıklandı.

İşimiz hayatımız hep sınavlara bağlı, eğer sınavı güzel bir şekilde verip yüksek bir puan tutturduysan ne mutlu sana... İstediğin puan gelmedimi diğer sınava kadar sinir stres seni bekler çalış babam çalış...

Umarım bu sınavda herkes beklediği puanı almıştır. Puanını merak edenler ösym'nin sitesinden tc kimlik numarası ve başvuruda verilen aday şifrelerini girerek buradan öğrenebilirler.

Not: Fazla yüklenme sebebi ile site açılmayabilir...

2 yorum:

  1. Nergizciğim umarım senin puanın gayet iyidir. seni takip ettiğim kadarıyla baya çalıştın emek harcadın. umarım bu sefer karşılığını alacaksın.

    YanıtlaSil
  2. Kapkara Camdan Kelebek: Teşekkür ederim canım sınavım çok kötü geçmişti. Çalışmasına çalıştım ama sınava girince herşeyi unuttum iyice stres yaptım kendime bu yüzden düşük bir puan bekliyordum ve öyle de oldu 68 puan almışım, buna da şükür diyorum ben 20-30 ancak bekliyordum. Bu puanlarla hiçbir yere giremem ama kendimi artık bu kpss sonuçları ile üzmek istemiyorum. Ve sanırım bir daha kpss sınavınada girmek istemiyorum.

    YanıtlaSil