23 Aralık 2010 Perşembe

Alacakaranlık Efsanesi:Yeni Ay



Yarın akşam fox tv.de saat 22:30 Alacakaranlık Efsanesi ikinci serisi Yeni Ay var, izlememiş olanlara duyrulur.

Gerçi ilk 3 bölüm sinamaya uyarlanıp internetteki yerini çoktan almıştı, bende bütün bölümlerini netten seyretmiştim şimdi 4. bölümü bekliyorum o da 2011 kasım ayında vizyona girecekmiş. Nete düşmeside 4-5 ayı bulur sanırım.

Daha önce alacakaranlık serinin kitaplarını alıp buraya eklemiştim. En güzel hikaye 4 kitap olan şafak vaktinde bulunuyor. Neyse fazla söze gerek yok netten bulduğum fragmanıda ekliyorum.

alacakaranlık serisinin 2. filmi yeni ay fragmanı | izlesene.com

2 yorum:

  1. Pek izlemeyi sevdiğim bir tarz değil ancak müziklerini paramore yaptığı için ilk filmi izlemiştim sonra gerisi gelmedi.

    YanıtlaSil
  2. evet bende gördüm rekelmını..daha önce de internette izlemişdim.güzel farklı bir film.ayrıca da bloğunuzu ilgiyle takip ediyorum.sizde benim bloğumu ziyaret edip izleyicim olursanız çok mutlu olurum.

    YanıtlaSil