11 Nisan 2011 Pazartesi

Bloğumun Adına Facebook Hesabı Açtım

Blogların normal bir hayata dönmesi ile birlikte bende blog için bir sayfa açmaya karar verdim. Sayfa açmak için ilk önce hesap açmam gerekiyordu. Aslında facebook hesabım var ama bellimi olur belki yapamam diye blog için ayrı bir hesap açtım, sonra grup kurmaktan vazgeçerek sadece birey olarak kalmaya karar verdim.

Az önce sayfamda yayınlamak için bir- iki deneme yaptım ama yükleme sitemin azizliğinden kaynaklanan sebeblerden dolayı resimler çıkmayınca vazgeçtim.


Beni facebooktan takip etmek isteyenler arkadaş olarak ekleyebilirler. Facebook duvarımda kendi içeriklerim haricinde birde beğendiğim blogların içeriklerini eklemek istiyorum. Güncel haber ve konulardan, hediyeli çekilişlere kadar birçok konuda bilgi paylaşmayı düşünüyorum.

Şuan paylaştığım hiçbirşey yok, 1 tek arkadaşım bile yok ama olsun, zamanla o da olur inşallah.
Hadi bakalım hayırlısı olsun...

4 yorum:

  1. biraz gülümsedim okuyunca kaydını çünkü bende dün açtım hesabımı hatta ilk bir kaç saat tek başınaydım şimdi bir kaç blog arkadımdan başka kimse yok:)
    birde rica etsem bloğa nasıl face bağlantısın yapacaksın yazarmısın ben beceremedim:(
    yettim istersen arkaşın olabilirim:)

    YanıtlaSil
  2. Sezobigo: O zaman ikimize de hayırlı olsun canım :)) Sonunu cevapladım, umarım anlatabilmişimdir.

    Sevtap: Teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  3. hayırlı olsun canımm uzun bi zamandır ziyaretine gelemedim canım yoğundum bu güne kısmetmiş benim fesim yok olsaydı arkadaşın olmaktan mutluluk duyardım.sevgilerimi bırakıyorum canım görüşmek ümidiyle

    YanıtlaSil