6 Nisan 2011 Çarşamba

Masterchef'in Jüri Üyesi Batuhan, Seni Görmek İstemiyorum...


Masterchef yarışması ekranlarda başladığından beri en çok göze çarpan jüri üyesi olarak Batuhan Bayi tebrik etmek istiyorum. Hiçbir yarışmada bu kadar sert konuşan bir jüri üyesi olmamıştı. Gerçi ona sorsak belki yarışmanın formatı böyle diyecek ama o zaman diğer jüri üyeleri neden Batuhan Bey gibi etrafa saldırmıyorlar? Yarışmacılara haksız yere söylenmesi, tabağı, kaşığı, malzemeleri fırlatması, masalara kulakları sağır edebilecek kadar vurması, yarışmacıları ağlatacak kadar sert eleştirmesi vs. vs....

Ama en çok Semra'ya yükleniyor, yakında Semra Hanım için Kurtarma Kulübü kuracağım. İlk günden beri kadına etmediği bırakmadı, geçen bölümlerde "Seni sevmiyorum Semra" diyerek yine ağlattı... Akşam ki bölümünü ise gece yarısına kadar seyrettim tutturdu bir "tuz" diye her yarışmacıya başladı bağrınmaya, ama Semra Hanıma yine çok yüklenerek avucuna aldığı tuzu kadının yüzüne attı! Var mı böyle bir şey yaaa, evet varmış, canlı örneği Batuhan Bey...

Batuhan Bey, dışarıda atamadığı stresi gelip yarışmacıların üzerine salıyor, yarışma çekimi bittikten sonra bu adam kesin geceleri mışıl mışıl uyur. Tamam sende eleştirini diğer jüri üyeleri gibi yap ama canavar gibi görünerek yarışmacılara saldırmanın ne anlamı var. Ben bu yarışmayı Batuhan Bey yüzünden seyretmekten vazgeçtim, ekranda insanları aşağılayan agresif tipler görmek istemiyorum. Kendini ekranlardan bize böyle tanıttığı için teşekkür ederim, yolda görürsem birgün yolumu değiştirmek için geçerli bir sebebim olacak. Bu yarışmayı seyreden kişilerin Batuhan Beyi sevdiğini düşünmüyorum sağolsun kendini çok güzel ifade ederek insanların antipatisini kazanmayı başardı...

8 yorum:

  1. bende bir iki kez denk geldim tahammül edemediğim icin izleyemedim.. Ben insanları bu derecede rencide eden tiplere cok sinir oluyorum.. Adam kendini formata fena kaptırmış kendini birşey sanmaya başlamış..

    YanıtlaSil
  2. bencede çok gıcık bir adam sinir bozucu

    YanıtlaSil
  3. jüri üyeleri malzemeye saygı diyorlar.ÖNCE İNSAN SAYGIIII...

    YanıtlaSil
  4. bende birşeyler kaparım -öğrenirim diye baktım ama adam kılıklı batu sayesinde vazgeçtim seyretmekten bu ne ya?
    kendini ne sanıyor sırf bu yüzden hiç seyretmiyorum.

    YanıtlaSil
  5. En sonunda güzel bir yemek programı yapıyorlar demiştim hatta yurtdışında yayınlanan versiyonunu severek izliyordum.
    Yarışmanın konsepti böyle demesinler benim seyrettiğim orjinalinde hiçte böyle insana saygısızlık yapan juri üyeleri mevcut değil.
    Bence de Batuhan günün stresini orada atıyor.

    YanıtlaSil
  6. kesinlikle facia bu adam..bence porgramın izlenirliğinide önemli oranda düşürüyor..allah yardımcısı olsun yarışmacıların..

    YanıtlaSil
  7. geçen yıl yemekteyiz programına epey takılıyordum. Ama baktım çocukların da kulakları gidiyor. Tamamen kestim. izlensin diye bunlar hep. Birileri öne çıkınca merak edip daha çok izliyordur insanlar.

    YanıtlaSil
  8. Ben asla tahammül edemem böyle hakaretlere ya.İşi iyi biliyor olması kimseye hakaret etme hakkı vermez! Bence bu tür programlar sadece kötü örnek.

    YanıtlaSil