12 Nisan 2011 Salı

Tablet ve Kapsül Sıvı Deterjanlar


Denemekbedava.com'dan denemem için tablet ve kapsül sıvı deterjan numumesi ve bebek şampuanı gönderdiler yanında da oto kokusu vardı. Şampuan hakkında düşüncelerimi kullandığım zaman paylaşırım.

Deterjanlardan ilk önce tablet olanını denedim. Makinayı 40 dereceye ayarladım, tabletin çözülümü gayet iyiydi, acaba temizliği nasıl diyerek makinanın bitmesini sabırsızlıkla bekledim. Kullandığım kaliteli deterjanla bir fark göremedim ikiside aynı lekeyi temizleyip, aynı leke üzerinde etkisiz kaldılar. Demek ki temizliği bildik deterjanlarla yarışacak kadar iyi… Tabletler deterjan seçiminde toz olanlara göre saklama koşulları çok daha iyi, üzerindeki poşet deterjanın nemlenmesini engelliyor, tanecikler sağa sola dökülmemesi de ayrı bir güzellik. Ben poşedin kenarından keserek elimi hiç sürmeden makinanın gözüne rahatça dökebildim. Ama kokusu hakkında bir şey diyemiyorum çünkü yumuşatıcı kullanmış bulundum.

Sıvı kapsül deterjana gelince ilk önce bu poşet suyun içinde nasıl çözülecek diye poşedi patlamadan kenarlarından iki ufak parça keserek su içinde deneme yaptım. Poşet sıcak suyun içinde 2 saniyede erirken, soğuk suyun içinde 5 dakikada eridi. Üzerindeki poşedin eridiğini görünce makinama zarar vermeyeceğini düşünerek çamaşırlarımla birlikte içine yerleştirdim. Temizliği gayet iyi, eşimin çim olan futbol sahasında kullandığı tozlukları dahi temizleyebildi. Siyah kıyafetlerin üzerinde deterjan kalıntısı da yoktu. Bu defa yumuşatıcı kullanmadım, deterjanın kokusu yoktu gerçi önemli olan lekeleri çıkarması  ve çamaşırları koruması. Ben iki deterjan içinde temizlik ve kalite bakımından diğer deterjanlarla yarışabilir diyorum. Poşetli olmaları kullanım miktarını eşitliyor ve nem tutmalarını engelliyor. Toz yada sıvı deterjan gibi de etrafa dökülmüyorlar. Sıvı kapsül olanını çok sevdim, bundan sonra onu kullanmak istiyorum.. Denemek bedava ekibine ve deterjan firmasına teşekkür ederim hayatımı kolaylaştıran bir ürünle daha tanışmış oldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder