14 Nisan 2011 Perşembe

Bebak Acı Badem Sütü



Ne zaman makyaj yapmaya başladım o zamandan beri makyajı temizleyecek güzel birşeyler aradım. Birçok çeşitli markanın ürünlerini denedim, en sonunda bir eczanede çok uygun fiyatı olan bebak acı badem sütünü aldım. İçeriği doğal olan ürünleri seviyorum daha önce buradaki doğal içerikli kremlerim ve buradaki doğal yağlar hakkında düşüncelerimi de yazmıştım. 
Bademin acısına denk geleniniz varmı bilmiyorum ama kokusu aynen öyle kokuyor. Kıvamı çok güzel ne çok sıvı nede çok katı. Ben makyajımı çıkarırken kremimi nemli sünger üzerine döker öyle çıkarırım. Bu süt yüzünüzde ne kadar makyaj ve kir varsa hepsini çok güzel temizliyor. İçeriği biraz yağlı gibi bu yüzden yağlı ciltler kullanabilir mi bilemiyorum ama burada tüm ciltler için uygun olduğu yazıyor. Sadece yüz temizliği için kullanmıyorum, nemlendirme özelliğide çok güzel. Ciltte bir aydınlanma bir canlanma geliyor sanki, cilt daha da bir yumuşak oluyor...
Bir kutuyu bitirmeye yakın hemen yenisini alıyorum… Fiyatı gayet uygun ve her eczanede bulabileceğiniz bir ürün. Eğer makyajınızı temizlek için doğal içerikli bir ürün arıyorsanız bu sütüde denemeden geçmeyin.

23 yorum:

  1. bu ürünü (aynı marka olmasa da) aynı amaçla ben de kullanıyorum ve gerçekten çok kullanışlı çok ekonomik ve diğer sıvı makyaj temizleyicilere göre daha uzun gidiyor.

    YanıtlaSil
  2. hamileliğimde karnım için badem sütü kullandım çatlamayı önlemedi ama nemlendirdi severim bende..

    YanıtlaSil
  3. canım bu ürün çook uzun zamandan beri var annem ben küçükken kulanırdı ama kokusundan dolayı ben sevmedim bir türlü ama benbaşka marka aldıkça annem kızardı bana yüzün mahvolacak bu hepsinden iyi derdi,tavsiye ederim şimdi bulsam alırım ama hiç görmedim bizim buralarda

    YanıtlaSil
  4. hmm en kısa zamanda deneyeceğimm:)) bi ara ben de bloguma bişiler yazıcam canm. çok ihmal ettim son dönemde:) öptm seni:)

    YanıtlaSil
  5. Sewda Gerçekten çok ekonomik, diğer temizliyicilere göre daha az miktarla makyajını çıkabiliyorsun.

    Çocukça Yaşamak Hamileyken kullanmak hiç aklıma gelmedi, ama yüzüm pullanma yaptığı zaman hemen yıkar bu sütten sürerim 2 güne pullanma diye bir şey kalmaz.

    YanıtlaSil
  6. Waterlily Anneler söylüyorsa dinlemek lazım, bende pahalı bir markanın temizleyisini aldım ama onu kullanınca cildimde kaşıntı kapıyor, ben kaşıdıkça da yüzümü kızarttım en sonunda kullanmayı bıraktım. Eczanelere bir bak istersen ben hep oradan alıyorum.

    Modavesaire: Fondöteni, pudrayı çok güzel çıkarıyor bulursan mutlaka alıp dene en son ufak boyunu 4.5 TL ye aldım fiyatıda gayet uygun. Blogların erişime engellenmesi ile birçok yazar post bile giremedi, bende fazla ihmal ediyorum haftada 1 yazı ancak gönderiyorum. Senide son sürat dönmüş beklerim, görüşürüz bende öptüm

    YanıtlaSil
  7. çok duydum ama deneme fırsatım olmadı merak ediyorum aslında alamam lazım:)

    YanıtlaSil
  8. Cemre Mutlaka denemelisin, hem çok güzel temizliyor hemde temizlerken cildi hiç kurutmadan nemlendiriyor.

    YanıtlaSil
  9. kullanıyorum ve memnunum:)

    YanıtlaSil
  10. bebak acı badem makyaj temizleme sütünü son zamanlarda reklamlarda görüyorum bir kaç tane dergidede gördüm. önceden annem kullnırdı banada önermişti.ben hergün makyaj yapmak zorunda kaldığım için işimden dolayı o makyajı her gece çıkarmak ölüm resmen bana.allah razı olsun bebakı çıkarandan rimelimi bile rahatlıkla kolayca çıkarıyorum.nemlendirme özelliğide var bebek gibi oluo cildim. çok memenunum gerçekten.hem fiyatıda uygun hemde doğal.

    YanıtlaSil
  11. bebak acı badem makyaj temizleme sütünü son zamanlarda reklamlarda görüyorum bir kaç tane dergidede gördüm. önceden annem kullnırdı banada önermişti.ben hergün makyaj yapmak zorunda kaldığım için işimden dolayı o makyajı her gece çıkarmak ölüm resmen bana.allah razı olsun bebakı çıkarandan rimelimi bile rahatlıkla kolayca çıkarıyorum.nemlendirme özelliğide var bebek gibi oluo cildim. çok memenunum gerçekten.hem fiyatıda uygun hemde doğal.

    YanıtlaSil
  12. bende genc kizligimdan ber kullaniyorum annemden bana miras kizimda kullaniyor umarim torunumda kullanir ki anneannesi ve annesi gibi yillarca cildi genc ve duru kalsin...

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Merrapunzel:Tüylenme yapıp yapmadığı hakkında hiçbir bilgim yok. Bebak üreticilerine sormak lazım.

    YanıtlaSil
  15. yağlı ciltlerde kullanılabilirmi ? ve göz makyajını temizlerken kullanmakta bi zararı yok mu ?

    YanıtlaSil
  16. Adsız: Üzerinde tüm ciltler için uygun yazıyor ama bana göre yapısı biraz yağlı gibi. Kullandıktan sonra yüzünü temizleyicin ile yıkayabilir yada tonik ile silebilirsin. Ben yoğun bir göz makyajı yaptığım zaman bununla temizliyorum, gözüme hiç kaçırmadım yani bende bir problem yaratmadı.

    YanıtlaSil
  17. Henüz kullanmadım.bu kadar övgüden sonra benim de bir alıp denemem lazım gerek

    YanıtlaSil
  18. kremı nasıl benım cıldım karma ama kremını yuz ıcın olanını kullandınızmı ?

    YanıtlaSil
  19. yaa h canım kRemını kullandınmı bunun benım cıldım karma bır sorun olrmu ??????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kremini hiç kullanmadım, ama netteki yorumlara bakınca kullananlar memnun.

      Sil
  20. bayagı bı arastırdım bende nette fakat pek yorum bulamamısdım genellıkle sütünüü begenenleer var işte kremı ıcınde az yorum bulmusdum acıkcası kararsız kaldım dıadermın kremını yada bebak ı alıcam bılmıyorum nasıl gelıcek memnun olurmuyum tuylenme falan fılan yapıyor dıyenıde gormusdum korkuyorum bıraz acıkcası :SS

    YanıtlaSil
  21. ben sürekli kullanıyorum ve çok çok memnunum. kendini xürekli yeniliyor olması zaten süper ve diğer pahalı markaların alınmasını saçma buluyorum paralar resmen çöpe gidiyor

    YanıtlaSil
  22. kötü bir yanını söyliyim içeriğinde arkasına bakarsanız metilparaben yazar ve bu madde östrojeni taklit etmesiyle bilinir cilde kattığı yumuşaklık ışıltı pürüzsüzşül de bu yüzdendir ne var ki cildin yaşlanmasını hızlandırır uv ışınlarından korunmasını engeller ve kanserojen olabileceği tartışma konusudur bu maddenin

    YanıtlaSil