16 Nisan 2011 Cumartesi

Glade Sen Tasarla Yarışması

Gladekadın.com'un düzenlediği "Sen Tasarla" yarışmasına katıldım. Tasarımımın adı "Durma Dans Et"...(Yukarıdaki fotoğraftaki tasarım) Eğer tasarımımı beğendiyseniz Glade'nin kendi sayfasından oyunuzu verebilirsiniz. Sizde kendi tasarımınızı yapıp yarışmaya katılabilirsiniz. Bir kişi aynı tasarıma 1 defa oy kullanabiliyor, ama farklı tasarımlar için oy kullanma hakkınız var.

Bir ay önce bende Cemil İpekçi'ye özenip burada buna benzer bir süsleme yapıp sizinle paylaşmıştım, şimdi net.ten tasarlayıp yarışmaya katıldım. 

Katılımcıların tasarımlarını bulmak biraz zor. Eğer aşağıda verdiğim link çalışmazsa arama kutucuğuna tasarımımın adı olan "Durma Dans Et" yazıp arama yaparsanız ulaşabilirsiniz.

Ekleme: 2 gün önce Atatürk'lü tasarımımla katılmıştım ama dizaynı kendi bilgisarımdan yapıp yüklediğim için onay gelmesini bekledim, en sonunda onay çıkmış. Eğer beğendiyseniz oylarınızı beklerim.


Çok fazla katılım ve çok güzel tasarımlar var.
Katılanlara bol şans diliyorum...
Şimdiden oy verenlerin hepsine teşekkür ederim...


16 yorum:

  1. Ablasındaaaan, bir oy:)) Tamamdır. Bol şans. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Nedret Teşekkür ederim ablacım :))

    ÖRGÜÇANTAM Çok teşekkür :))

    YanıtlaSil
  3. NERGİZ OYUMU VERDİM BAŞARILAR

    YanıtlaSil
  4. şans senden yana olsun.oyladım ve paylaştım

    YanıtlaSil
  5. benden de bir oy geldi başarılar sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Sezobigo
    HATİŞİN HOBİLERİ
    GÖNÜL
    Desteğiniz için çok teşekkür ederim hanımlar.

    YanıtlaSil
  7. bir oyda benden cnm kk dan nilqun buda benim linkim
    http://www.gladekadini.com/sentasarla/index.php?id=1628#/galeri
    kkdan kimse link bırakmamış ben ilk olayım:(

    YanıtlaSil
  8. ben kkdan seno_seno:=
    glaede deki adımda seno_seno.lütfen oraya adımı yazarak oylarmısınız.bende sizi oyluyorum.

    YanıtlaSil
  9. Nilgün 33. kişi olarak çiçek bahçesi tasarımını onayladım.

    seno seninde 22. oyunda benden...

    YanıtlaSil
  10. Bende kkdan rainofapril bnde oy kullandım sende bana oy verirsen sevinirim tasarımımın adı minik kuş :)

    YanıtlaSil
  11. rainofapril Bende oyumu kullandım, bol şans..

    YanıtlaSil
  12. tasarımlarınız güzel olmuş, ben ikisinede oy verdim. İnşallah kazanırsınız.

    YanıtlaSil
  13. Yorum bırakanları oyluyorum, siz de beni oylarsanız sevinirim :)

    http://www.gladekadini.com/sentasarla/index.php?id=3808

    YanıtlaSil
  14. Aslı beğenip oy vermene sevindim, teşekkür ederim.

    Adsız sanada teşekkür ederim, bende oyumu verdim.

    YanıtlaSil
  15. http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.gladekadini.com%2Fsentasarla%2Findex.php%3Fid%3D2088&h=5083b

    buda benim tasarımım oy verirseniz sevinirim...teşekkürler

    YanıtlaSil