15 Aralık 2011 Perşembe

AR 633 Arzum Prosteam Diji

Sizden saç maşası tavsiyesi isteyip arzum'un maşasını alsam mı diye burada sormuştum. Maşayı görmek için dolaşırken ütülere de bakıyordum. En sonun da satıcı kadının beni ikna etmesi ile yukarıda görmüş olduğunuz ütüyü aldım. Eski ütüm ile kıyaslanınca güzel ütülüyor. Dijital göstergesinden uygun kumaşı seçip hazır sesi geldiğiniz zaman ütülemeye başlıyorsunuz.

(Yalnız arzumun bukle maşası için kimse al demedi. Benim için kullanıcı yorumları önemli olduğundan bende almadım.)


AR 633 Arzum Prosteam Diji Supreme Glide Ceramic Tabanlı Ütünün özellikleri
  • 2400 W, İyon teknolojili Supreme Glide Ceramic taban ile ekstra kayganlık
  • 68 adet buhar deliği ile kolay ütüleme için ekstra buhar
  • Ütüye ön hazırlık buhar çıkışı, Türkçe dijital gösterge ile elektronik ısı ayarı - Kireçlenmeyi önleyen sistem (anti-calc), Damlamayı önleyen sistem (anti-drip)- Dikey buhar özelliği, Şok buhar ve sprey özelliği
  • 40 gr/dk sürekli buhar, 150 gr/dk şok buhar - Kendi kendini temizleme özelliği – Self-clean
  • Otomatik emniyetli kapanma – yatay pozisyon 30sn, dikey pozisyon 8-10dk – sesli ve ışıklı uyarı - Soft-touch dokulu tutma sapı ve düğmeler, Kolay doldurulabilen, geniş su doldurma ağzı
  • 330 ml kapasiteli ışıklı su tankı, Su tankı için yetersiz su göstergesi
  • 3 m kablo ve kablo sarma bölümü
  • Renk: Siyah, lila

2 yorum:

  1. bende de bir alt modeli var güzel ütüşüyor ama benm 2 ay içinde buhar düğmem yırtıldı, silikon.. e zaten made in china dedim kendi kendime napıyım :)))

    YanıtlaSil
  2. Ütünün tabanına plastik yapıştı ve daha ütü ısınmıyor bu konuda bilgi verebilecek birisi var mı?

    YanıtlaSil