9 Aralık 2011 Cuma

Saç Masaşı Tavsiyelerinizi Bekliyorum


Kaç gündür saç maşalarına bakıyorum bir türlü karar veremedim gitti. Aslında daha önce arçelikten saç maşası almıştım ama hiçbir işe yaramadı kendisi, şimdi öylece çekmecede kuzu kuzu yatıyor boşuna yer kaplıyor. Bundan sonra birşey alırken böyle balıklama dalmak istemiyorum.

Saç masası olarak hangisini alsam diye net.te araştırma yaptım ve satış sitelerindeki yorumları hep okudum genelde babyliss ve braun tavsiye edilmiş ama benim gözüm yukarıda gördüğünüz olana takıldı.

Braun satin hair 7.nin kadran çapı gözüme fazla geldi benim saçlarım omuz hisasında ve ince telli. Okuduğum yorumlara göre daha uzun saç gerekiyormuş.

Babyliss.e aklım yattı ama hala karar veremedim.
 
Şimdi aklım arzum iyonlu saç maşasında.

Özellikleri:
  • 48 W
  • Yumuşak Dokulu Ana gövde
  • Titanyum seramik kaplamalı 19 mm maşa
  • Elektriklenmeyi önleyici, saçlarınızın kolay taranmasını ve parlak görünmesini sağlayan iyon teknolojisi
  • Her saç tipine uygun sıcaklık ayarı (150 ºC – 230 ºC)
  • Joystick sıcaklık ve iyon ayar düğmesi
  • Işıklı LCD ekran
  • Isı geçirmeyen uç
  • Yerleştirme standı
  • 360º dönebilen kablo girişi
  • Renk: Siyah
Saçların omuz hizasında ve ince telli. Saç boyası yok.
Şimdi bana bir fikir verin bu üç üründen hangisini almalıyım???

11 yorum:

  1. ben babyliss in saç düzleştiricisini kullanmıştım çok da iyiydi. 2 yıldır arzumun düzleştiricisini kullanıyorum yenı yenı iyi düzleştirmemeye başladı. ama maşa konusunda tek tavsiyem kalın maşa al. zaten inceyle yapıp öyle buklelerı acmadan durdugunda çok itici oluyor. kalın maşayla yapıp elince o buklelerı acınca cok dogal duruyor. bende şimdi felixin maşası var malesef ince. 50- 60 arası bır fıyata almıştım. gayet güzel. ama tabi kalın maşa kadar güzel yapmıyor :)

    YanıtlaSil
  2. bana görümcem hediye etti ama ben kullanamıyorum

    YanıtlaSil
  3. bizim gelinimiz beyaz eşya satış elemanı ve maşalarda en iyisini philips marka demişti bana.fikir açısından söylemek istedim canım.kolay gelsin.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. bende braun da var babyliss de. braunun maşası ile saç düzleştirilemiyor yani plakası akıcı değil ve ben 15-20 saniye her tutamı saçımda tutuyorum.. hiçbir koruma da göremedim..ama babylissin plankası ( nano seramik olan ) çok kaygan, ipek gibi kayıyo plakada saçların ( maşasından bahsediyorum) hem maşa ile düzleştirebiliyorsun hem de 10 saniyede saçlar şekil alıyor bukle oluyor.. kısacası ben braunu değil babylissi öneririm. hatta braunu geçenlerde sevdiğim bir arkadaşıma hediye ettim.. karar senn sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Bende Babyliss kullanıyorum ve çok memnunum:)

    YanıtlaSil
  6. ben de aksine ince alın diyecektim. kısa saçta kalın maşa ile bukleler az olur ve çok belli olmaz diye düşünüyorum. tabi ısınması da önemli. kalın olan/çok ısınmayan bir maşa ancak iri dalgalar yapabiliyor ki o da kısa sürede sönüyor.en azından benim kullandığım bir maşa öyledi ama eski bir üründü ve ısısını pek beğenmiyordum, onunla da alakalı olabilir. diğer yandan çok daha eski olan -hatta açma kapama düğmesi bile olmayan- ince maşa ile güzel sonuçlar almıştım. güvendiğiniz ve maşasını beğendiğiniz kuaförlere de danışabilirsiniz.
    İyi Akşamlar

    YanıtlaSil
  7. Remingtonu kesinlikle tavsiye ederim.Fiyatı çok uygun verdiği sonuç mükemmel.Üstelik dayanıklı da...

    http://nurunyeri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. kesinlikle babyliss alın derim benim düzleştiricimde maşamda babyliss. memnunum ben ince maşa aldım çünkü saçlarım omuz hizasında kalın alırsanız sarmakta zorluk çekersiniz

    YanıtlaSil
  9. kafanı karıstırmak gıbı olmasın ama remıngton
    al derim

    YanıtlaSil
  10. remington-babyliss- braun- philips

    bunlar iyi

    kanitlanmis koruma bir tek braun da var
    arzum bence pek iyi degil
    yukardakilerden birini secmen daha iyi

    YanıtlaSil