29 Aralık 2011 Perşembe

Ferhat Göçer'den Duygusal Klip


Ferhat Göçer'in son çıkardığı albümüdeki "Unutmuş Çoktan" adlı parçasına çektiği klip çok fazla duygusal.
Ya da bu günlerde ben fazla duygusalım. Klibin sonunda gözlerim doldu.

Ferhat'ın sesine her zaman hayran olmuşumdur, boyunu da 2.80 falan düşünmüşümdür hep :)) Ama yaz şenliklerinde burada konser verdiği zaman boyunun 1.65- 1.170  arası olduğunu gördüm. Neyse boyu dağlar kadar değil ama sesi dağları bile inletmişti o akşam. Aşağıda ki bu fotoğraf ise konserden hatıra olarak fotoğraf arşivimde yerini çoktan aldı.

3 yorum:

  1. ilk kez izledim bu klibi sabah sabah duygusala bağladın beni :( ağlıcaktım az kaldı :(
    birde ferhat göçerin boyunu şu anda öğrenmiş olup şoklar içerisindeyim. 1,80 rahat kaldırır :))

    YanıtlaSil
  2. cd çıktığı günden beri bu şarkıyı çok sevmiştim.klibi ilk defa izliyorum.çok güzel olmuş.seviyorum ben bu adamı:)))

    YanıtlaSil
  3. Dün sınıfta uygulama yaptırırken bu şarkıyı dinliyordum. Gözlerim buğulandı. Klipsiz bile:)

    YanıtlaSil