15 Aralık 2011 Perşembe

Gözlük Sorunsalı

İki senedir sürekli gözlerimde yanma, batma, ışığa karşı hassasiyet var birde içinde minik minik şişlerler oluşup kayboluyordu. 2 sene önce göz doktoruna gitmiştim. Sıram geldi içeri girdim benimle birlikte doktor beyin öğretmen arkadaşıda girdi. Dr. hem bana soru soruyor hemde arkadaşı ile muhabbet ediyor. Şikayetimi anlatıyorum göz ölçümü falan yapılmıyor dr. şikayetim olmayan gözüme bakıp bir iki merhem yazıyor. Bu arada arkadaşı ile de lak lak edip kahkaha atıp duruyorlar.

Aslında arkadaşının da göz sorunu varmış.
Gözünde tik varmış efendim, sürekli bir gözünü kırpıyormuş. Ve okulda ki bayan arkadaşlarını onu yanlış anlıyormuş. Çok komik dimi!!! O günden sonra göz dr. hepsine sinir oldum. Sadece aile hekimine baş vurup göz kuruluğu için damla aldım.

Ama yazıları artık bulanıp görüp okuyamamaya başlayınca dün hastanede de işimiz varken bende göz dr. gittim. Göz ölçümüm yapıldı ayrıca dr. tekrar başka bir makina ile gözlerimi kontrol etti. Gözlerimin durumunu bana bir güzel anlattı, keşke daha erken gelseydin dedi, sol gözüm sağ gözüme göre daha bozukmuş. Ayrıca göz kanallarımında iltihaplanma varmış.
Neyse bana iki damla bir merhem yazdı birde daha net görebilmem için gözlük verdi. Gözlüklerimi alırken pc başında daha rahat çalışabilmem için birde filtre atıldı. Şimdilik gözlüklerimi yadırgıyorum yüzümde ağırlık yapıyor bakalım ne zaman alışmış olacağım.

Artık bloggerlerin gönderilerini daha net görüp, rahatça okuyabileceğim :))

5 yorum:

  1. geçmiş olsun. Hangi alanda olursa olsun işini iyi yapmayan insanlar hayatımızı ne kadar da zorlaştırıyorlar...

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun, ihmal etmemek lazım, alışırsınız ağırlığına biraz vakit alıyor sonra gözünüzde olduğunu bile unutuyorsunuz:)

    YanıtlaSil
  3. gözlüklülerin dünyasına hoşgeldin

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun bende 11 yıldır her sene dr giderim 2 senede 1 yeni çerçeve alırım takarmıyım hayııırrr ama düzenli takip ettiriyorum artış var ama takamıyorum sanki bir yere kapatılmışım gibi geliyor bende panil atak varda bakalım ne zaman takabileceğim caaanım gözlükcüğümü...

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun alışırsın muhakkak

    YanıtlaSil