30 Aralık 2011 Cuma

YENİ YILA YENİ UMUTLAR

 
Bir yılı daha devirerek geride bıraktık. 2011 yılında yaşanan güzellikler ve olumsuzlukların hepsi geride kaldı. Bu yıl ne getirir bilemiyorum ama herkesin yeni umutlarla beklediği bu yılda herşeyin güzel olmasını diliyorum.

*Bu yıl haberlerde şehit cenazelerini, öldürülen kadınları, doğal felaketlerde ölenleri kısacası bütün kötü haberleri görmek istemiyorum.

*Ülkem için daha demokratik olan ve halkının her zaman yanında duran yöneticileri görmek istiyorum.

*Herkesin cebinin bolca para dolmasını diliyorum, milletvekillerine yapılan zammın her çalışana yapılmasını diliyorum.

*Kimse yalnız kalmasın, herkesin sevdiği yanında olsun.

*Evlilik planları yapanların aralarına kara kedi girmesin. Evlensinler çok mutlu olsunlar.

*Çocuk sahibi olmak isteyenlerin çocukları olsun.

*Her sene düzenli bir iş umudu ile yeni yıla girenlerin güzel bir işi olsun.

*Kim hangi okulu kazanmak istiyorsa onu kazansın.

*Ev sahibi ya da araba sahibi olmak isteyenlerin dilekleri gerçek olsun.

*Ülkem için, ülkemdeki insanlarım için iyi olan herşey gerçek olsun.

*Tabi bunların hepsini görebilmek ve gerçekleştirebilmek için herkesin sağlığı yerinde olsun.

Herkesin istekleri bu kadar basit aslında… Her yeni yıla aynı umutlarla giriyoruz. Kimilerinin istekleri gerçek olurken kimileri umutlarının yanından bile geçemiyor. Umarım bu yıl herkes için bir önceki yıldan daha güzel geçer.

Yeni yılda herkesin isteklerinin gerçek olması dileklerim ile…
…MUTLU YILLAR DİLERİM…
 

13 yorum:

  1. Dilek ve tememnilerinizi ne güzel dile getirmişsiniz. Aynı temennilere ilave olarak diyorum ki sevdiklerinizle birlikte geçireceğiniz nice günlere, sadece şen kahkahalarınız şahit olsun. Yüzünüz her daim gülsün, mutlu yıllarr :) kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Yazdığınız tüm temennilere katılıyor ve mutlu bir yıl diliyorum:)))

    YanıtlaSil
  3. dileklerinizin gerceklesecegi huzurlu bir yil diliyorum size,yeni yiliniz kutlu olsun.

    sevgileimle....

    YanıtlaSil
  4. Dilekler basit, hayat da basit; ama neden gerçekleşmiyor ki... 2012 tüm güzelliklerin yılı olsun, mutlu yıllar:)

    YanıtlaSil
  5. Öyle çok sevinelim ki, kafamızın üstünde kalp şekilleri dolaşsın, öyle çok güzelim ki yanak kaslarımız ağrısın, bol sevgi bol sağlık olsun..Mutlu yıllar olsun... Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Bu dilekler herkesin hayattan adeta dilendiği şeyler. Lakin mümkün olmayacaklarını, birilerine piyango çıksa birilerine amortinin dahi uğramayacağını bilmek de can sıkıcı. 2012 arefesinde kötüyü çağırmak istemem ama, keşke hayat tüm bu dilekler konusunda eli açık olsa. Ve keşke gelen her yeni yıl, güzellikleri doğursa. Umutların tükenmediği bir yıl dilerim.

    YanıtlaSil
  7. Yeni yilda saglik, basari ve mutlulugun sizlerle birlikte olmasi dilegiyle..
    Nice yillara

    YanıtlaSil
  8. ne güzel ne ince düşünülmüş dilekler bunlar. umuyorum herkesin kalbinden geçen hakkında hayırlı olur. sevgiler
    merve
    acemiterzi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Amin. Bu güzel dileklerin kabul olsun.Saglikli,mutlu senelere ;)

    YanıtlaSil
  10. amin inşallah...mutlu seneler...

    YanıtlaSil
  11. 2012 yilinda herkese saglik, basari ve mutluluklar diliyorum. Allah herseyi gönlünüzce yapmak nasip eylesin!

    YanıtlaSil